Thursday, February 11, 2010

2010-02-11


我一次过pass car lesson了!!! hahahaha... 超爽的!

考的前一天还紧张少少呢!

当天却被我朋友弄得更紧张, 心跳得很快!

其中一位教官当下很凶骂一位学生把整个气氛都搞得更僵了, 真的很讨厌!

parking之类都pass了, 出路口的更没问题啦!

很lucky的是教官竟然观顾过我爸的店呢!

hahaha... 很自然的我们聊得很开他也称赞我驾得很好..

也很自然的我当然pass了咯! haha.. very lucky ^^v

朋友之中也都pass了 真的很庆幸!

等下4点多就去拿 'P' license..


xxxxxxxxx


我发现到我的脸真的很现实..

一旦有考试啊或者有挑战性的东西要面对的时候我脸就生痘痘..

真的很讨厌为什么那么的现实..

不是一粒那么简单是几粒都生的..

after car lesson 我现在要治好痘痘过新年!


啊... 我想介绍个好东西


就是这款Skin79 BB cream

BB cream的功能有哪些不用多介绍了..

我用过了这款真的很好用..

我T-zone最容易出油 but after used it 就真的没那么容易出油了.

而且有效遮盖blemish and comfortable becoz it is not oily.

i very ❤ it becoz it is convenient wif a lot of functions!

It is easy to use.

After cleaned, toner and moisturize on ur face, apply thin layer of BB cream onto all over ur face.

Use fingertips to spread gently until it has been completely absorbed.

After tht i will put some concealer on my dark circles, pimples and other blemish.

It will much more better.

Then make up and u have a good look for a date~