Saturday, September 11, 2010

2010-09-11


That's what they did on my MyVi car which happened at my apartment's car park on Merdeka Day!
The rude word was at the driver's door site and the '?' was at the behind right hand side door.

On that day i was back to Melaka. At that time they were some Malay guys gathering at there.
i was not surprise becoz always have some Malay guys gathering at there.
After around 2 hour, my friend, BeeTin back to Melaka and told me that was a drink on the top of my car.
i was not surprise also becoz always have some monkeys playing around car park there, very terrible right?

On the evening around 6pm more, my friend, WenYe and I were hungry and decided to eat.
We arrived the car park and as BeeTin said there was a drink on the top of my car.
i picked it up and throw it away....but what out of my expected is there had big marks on my car!!
FUCK!! i was so angry and phoned to all my family members told them what was happened on my car!!

我现在要写华语避免非人类可以了解...
在那时候我马上怀疑的是马来人!
别说我种族歧视,那饮料是马来人常喝的粉红色饮料,我不知叫什么名...
就像我之前说的,常常有马来人集聚在那里...
我有印象的是我在car park的时候就看见有两个马来人在喝饮料...
这些供词足够怀疑是他们干的吧?
而且这两个月里国家的种族歧视越来越严重,不怀疑他们会拿我的车发泄...
也或者他们看我一个女子的好欺负...
我说的都是根据现场、往常和近来所发生的事做推论,别说我只针对马来人!

只从这件事发生在我身上后,难免我对马来人感到更厌恶!
为什么加个‘更’字呢?在这件事发生之前,也有另一件事发生在我身上,而且是差点送命!
来马六甲路上,一个转弯几乎看不见对面的车,我当时的车速大概是90吧...
有一帮没戴安全帽驾驶摩多车的小孩子在对面路驾驶过来...
待我看清楚后才发现其中以辆吃多来我这条路而且就快要撞上了!
我马上转左闪他,因为车速有点快加上有沙石,我整辆车突然转向右边的路!
整辆车我可以说是S字型走的!
很幸运的是对面没车,不然我不可能在这里写blog了...

这两件事的发生,我没能对他们不厌恶!
觉得为什么他们特别的没 nao + chi dun !
现在facebook上载很出名 + 丢了我们马来西亚的脸的video..



就是这一个video,看了我完全无言....
他律师证是不是买来的?一直被被人嘲笑,他还有脸继续说话...
speaking skill 又那么烂,推理也离谱,唉....

在这里,我只能说马来西亚没希望了...
我也更不喜欢马来人了!