Saturday, January 14, 2012

Tweegram

我不想講別人都會講的廢話,
我不想講別人都會講的啰嗦話,
我不想講別人都會講的無聊話,
可是我又想post something,
所以我都會以這種方式去完成.
這些都是腦突然pop out 的, 然後趕快用#tweegram app 紀錄下來.

Its a very good app, allows you to write all your thoughts and provides a lot of templates, can directly share to Instagram, Facebook, Twitter and more.
Thats why I like to use. =D






可是被你們一些王八蛋看过了還酸笑我 =.=
I will curse you all! arghhh
hahaha